poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Będzie nowy tomik..

Hej, hej.. :D

Właśnie zamówiłam sobie na allegro mangę. Ta manga nosi tytuł "Naruto". Może znacie lub oglądaliście kiedyś na Jetix bajkę o blondwłosym chłopcze ubranym na pomarańczowo. 
To właśnie on..





Kiedyś przeszukiwałam sobie internet i znalazłam te bajkę z mojego dzieciństwa. Pamiętam jeszcze jak z bratem to oglądałam. No i okazało się że jest druga seria nazwana "Naruto Shippuuden". Niestety odcinki nie są z polskim dubbingiem tylko są z polskimi napisami na specjalnych stronach.
(ale na szczęście już mi to nie przeszkadza)
Tak bardzo zakochałam się w tej bajce że musiałam zacząć to oglądać.
Potem dopiero się dowiedziałam że tak naprawdę jest to anime i z stąd wzięła się moja fascynacja Japonią.

A o to ten tom: "Narodziny Naruto"


Wybrałam go z powodu ukazanych w nim moich ulubionych bohaterów (którzy są także na okładce)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za dodany komentarz. Kazdy nastepny komentarz bardzo motywuje mnie do tworzenia tego bloga