niedziela, 15 czerwca 2014

Szachy

Większość osób zna pewnie grę, dość starą - "Szachy", ale jakby ktoś nie wiedział to ją trochę opisze.

Szachy - gra planszowa, strategiczna rozgrywana przez dwie osoby na 64-polowej szachownicy, za pomocą zestawu bierek (pionów, figur). 
Popularne, choć nieprecyzyjne, szachami nazywa się również wspomniane bierki, Międzynarodowy Komitet Olimpijski uznaje szachy jako dyscyplinę sportu.


Od jakiegoś czasu znowu zaczęłam grać w szachy.
Nauczył mnie tej gry mój brat kiedy jeszcze nie chodziłam do szkoły.
Więc można nazwać że od dziecka potrafiłam grać w gry strategiczne.
Innym może się wydawać że jest to strasznie nudna gra, ale nie dla mnie.
Byłam wychowywana na niej i jakoś wyszłam na ludzi :D



Mamy właśnie sobie zrobić małą rozgrywkę. 
Oboje dawno nie graliśmy w tą ciekawą grę.
Więc rywalizacja jest wyrównana.


Kto wygra.? 
Wyniki podam w najbliższym czasie.. :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za dodany komentarz. Kazdy nastepny komentarz bardzo motywuje mnie do tworzenia tego bloga